piątek, 26 kwietnia 2013



strona tytułowa 29.jpg

Wiosna - na razie zeszłoroczna -pochodzi z blogu
link do blogu z kapeluszem dominikaplucia.pinger.pl/
kapeludsz okno.jpg




kapeludsz okno3.jpg








kapeludsz okno4.jpg

Linki do blogów, z których fotografie wykorzystałam po za stroną tytułową:


Opracowuję jeszcze takie tematy jak n.p komputer- komórka-zegar; maleństwo; przepaski na głowę (w tym wianki); motyl; plac zabaw; kratka;kwiaty; lalka z awatara i pewnie coś jeszcze tylko w tej chwili nie pamiętam. 
Po kupieniu Esmeraldy pomyślałam o temacie: "zielonooka" ale zajmę się nim gdy będę miała większą chęć do przeszukiwania blogów.
 Oczywiście nadal zamierzam dodawać na stronie tytułowej fragmenty fotografi z kapeluszami i porą roku.
Zaczęłam dodawać linki. Żałuję, że nie mogę bezpośrednio pod fotografiami ale nie da się ich przekopiować na paincie.
 Ponieważ ogarnia mnie zniechęcenie, każda podpowiedź będzie mile widziana.
 Serdecznie pozdrawiam.
str tyt 30.jpg

scarletina.pinger.pl / alice.doll.pinger.pl

fryzurka.jpg

fryzurka3.jpg

fryzurka4.jpg

fryzurka5.jpg


linki do blogów z których fryzurki wykorzystałam.
nockairu.pinger.pl /matrioshka.pinger.pl/selene13.pinger.pl/ ulta58.pinger.pl/ededdeddy78.pinger.pl/ /majeczka9810.pinger.pl/scarletina.pinger.pl/jonika.pinger.pl/(…)marzenar725.pinger.pl…



Przypomniałam sobie jeszcze niektóre tematy: haft, lustro, lalki leżące, pióra. Nie wiem czy to wszystko, sama jestem zdziwiona, że tak dużo mam w planach.
szabkon wiosenny.jpg

kapelusz z blogu: selene13.pinger.pl
wiosna:           ozuszka.pinger.pl 
kapeludsz kwiaty3.jpg

kapeludsz kwiaty34.jpg

kapeludsz kwiaty5.jpg

kapeludsz kwiaty6.jpg



kapeludsz kwiaty7.jpg

kapeludsz kwiaty9.jpg


kapeludsz kwiaty10.jpg


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz